Tuesday, March 6, 2007

Hälsa mina två änglar att jag älskar dem. Saknar er!
Vi hörs snart -om bara Victor har fått tag på kabeln så...ja, internet, kära internet...
Vi planerar att åka till Murchinsson Falls i helgen som kommer så att vi åtminstone får en chans att se vilda djur här i Afrika.
Om de vilda djuren rör sig utanför nationalparkerna så jagas de skoningslöst för sitt kött eftersom de flesta Invånarna i Uganda lever nära svältgränsen.
Det är svårt att se annat en ödlor, spindlar, ormar och några få apor vid vägkanten i närheten av nationalparkerna.
Robert 20070220

Hej !
I dag for vi till Gulu och det visade sig att från och med i går så var det stopp för den typ av uppkoppling vi önskade då de fått allt för många kunder på systemet.....
Så just nu vet jag inte när eller om vi kommer att få någon egen uppkoppling suck :-(

I helgen far vi till Nationalparken så då blir det inget internet. Jag ska höra mig för om vi får en chans att surfa hos "Samaritans purse" innan dess.

Det är faktiskt så att jag längtar efter snön och kylan. Vi har haft en mindre jordbävning; 5,7 på richterskalan (Sängen skakade ordentligt i ca 15 sek måndag morgon kl. 5.30).
Värmen är tryckande puhhh... Kanske du, Ami, skulle vara här och jag hemma :-) ...
Jasper frågar mig dagligen om surströmmingen är på väg från Sverige så när du får ork och tid hoppas jag att du kan skicka den.
Robert 20070221

No comments: